Splošni pogoji
Pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberite spodnje pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani in nakupom v spletni trgovini potrjujete strinjanje s spodnjimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine zafrantolmin.si. Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev na spletni strani http://www.zafrantolmin.si. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete pogoje poslovanja.
Nakup brez registracije
Za nakup registracija ni potrebna. Pri nakupu brez registracije je obvezno vpisati veljavno telefonsko številko, elektronski naslov ter podatke za dostavo. Po potrebi se telefonska številka oziroma elektronski naslov uporabi za preverjanje naročila.
Varnost nakupa
Spletna stran zafrantolmin.si je spletna prodajalna v lasti podjetja Žafran Tolmin, pridelava začimb, Ivan Mangani S.P. – Cankarjeva ulica 7 – 5220 Tolmin
Podano naročilo za nakup pomeni sklenitev prodajne pogodbe. Prodajno pogodbo lahko sklenejo samo kupci, ki imajo stalno prebivališče v Sloveniji. Ta prodajna pogodba oziroma naročilo za nakup je shranjeno pri Žafran Tolmin, pridelava začimb, Ivan Mangani S.P. in ga lahko kupec po pisnem zahtevku dobi kadarkoli v roku 5 let od opravljenega naročila. Podatke o kupcih, ki jih pridobimo v naši Spletni trgovini skrbno varujemo. Zagotavljamo, da bomo zbrane podatke uporabljali izključno za izvedbo nakupov in izboljšanje delovanja Spletne trgovine. Trgovec ima pred dostavo blaga pravico kontaktirati kupca preko telefona ali elektronske pošte z namenom preverjanja posredovanih kontaktnih podatkov. V primeru, da na podlagi posredovanih podatkov ne more stopiti v stik s kupcem, lahko Trgovec smatra podano naročilo za nakup kot nično.
Za informacije v zvezi z vašim naročilom in njegovo dostavo nas lahko kontaktirate preko kontaktnih podatkov navedenih na dnu strani.
Naročilo
Po oddaji naročila prejmete potrdilo o vašem naročilu v vaš elektronski poštni predal. Naročilo oziroma pogodba velja za sklenjeno, ko od nas dobite sporočilo, v katerem je navedeno, da je vaše naročilo sprejeto. Ponudnik v obljubljenem roku izdelek/ke zapakira in odpošlje. Ko je enkrat pogodba o nakupu sklenjena, je le ta shranjena na sedežu podjetja (za dostop do pogodbe nas prosim kontaktirajte).
Možnost plačil v spletni trgovini:
Plačilo po predračunu
Pri plačilu po predračunu boste v najkrajšem možnem času na svoj elektronski naslov prejeli navodila in podatke za plačilo na naš TRR. Po opravljenem plačilu lahko pošljete potrdilo o plačilu. Tako omogočite hitrejšo obravnavo vašega naročila. Naročilo ne bo odposlano dokler ne prejmemo plačila na naš bančni račun. Rok za plačilo po predračunu je 5 delovne dni (nato bo naročilo preklicano).
Podatki:
- Koda namena: GDSV
- Namen: Plačilo naročila + številka naročila + / datum (Primer: Plačilo naročila 654 / 19.08.2021)
- Referenca: SI00 2021 + številka naročila (Primer: SI00 2021-654)
- TRR: SI56044430264424290 (odprt pri NovaKBM)
Plačilo s kreditnimi karticami
Pri plačilu s kreditnimi karticami boste pred oddajo naročila morali vpisati podatke o kartici (številka kartice, datum veljavnosti in CVC kodo). Ob kliku na gumb Zaključek nakupa se naredi avtorizacija kreditne kartice v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Med vsemi načini plačil je to zagotovo najvarnejša in najhitrejša oblika in je ravno zato tudi najbolj zaželena. Uporabljamo ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil (SSL/https). Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku zafrantolmin.si.
Plačilo s PayPal računom
Pri plačilu s PayPal računom se vam bo po oddaji naročila odprlo okno za vpis v PayPal račun, kjer boste nato potrdili plačilo. Med vsemi načini plačil je to zagotovo ena najvarnejša in najhitrejših oblik plačila. Uporabljamo ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa podatkov (SSL/https). Prijavni podatki se ne shranjujejo na strežniku zafrantolmin.si.
Dostava
Naročeno blago boste prejeli na naslov, naveden v obrazcu za naročilo, v roku pet (5) delovnih dni od dneva naročila (pod pogojem, da je blago na zalogi) (v izrednih primerih, na katere nimamo vpliva se lahko zgodi, da se ta rok podaljša še za kakšen dan). Blago vam bo dostavila Pošta Slovenije (dostava se vrši v dopoldanskih urah na vaš domači naslov). Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije. Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu.
V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem v najkrajšem možnem času obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle.
Žal kljub vsemu našemu trudu z zaščito izdelkov, ki jih pošiljamo na dom, pride kdaj do kakšne nesreče pri transportu pri kateri se lahko poškoduje vaš paket in izdelek. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, ki jo trenutno uporabljamo. To storite tako, da nas obvestite o dogodku (preko e-maila zafran.tolmin@hotmail.com) in vam bomo razložili nadaljnji postopek reklamacije pri trenutni dostavni službi.
Za izvedbo reklamacije poškodbe je tako potrebno zadržati originalno embalažo in zaščito (paket v enakem stanju kot ste ga prejeli, brez da bi karkoli dodali, odstranili ali spremenili) in nato z dostavno službo pripraviti Zapisnik o poškodovani pošiljki. Za reklamacijo je potreben tudi račun. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Čas dostave
Ponudnik v obljubljenem roku izdelek/ke zapakira in odpošlje.
Pri dostavi s Pošto Slovenije bo naročeno dostavljeno v dopoldanskem času (praviloma do 14. ure) – Dostavna služba se lahko odloči, da naročeno dostavi tudi v kasnejših urah. Če na navedenem naslovu ob dostavi ni nikogar, ki bi sprejel pošiljko, poštar pusti obvestilo, da lahko paket dvignete na lokalni pošti.
Cene
Cene veljajo na dan naročila in velja do preklica. Vse cene so v evrih in brez DDV.
Ponudba in cene veljajo do odprodaje zalog, oziroma do vašega pisnega preklica naročila. Blago je brez garancije, razen, če je na spletni strani in embalaži navedeno drugače.
Postopek nakupa pred oddajo naročila
- Izbira izdelkov
Pred oddajo naročila je na spletni trgovini potrebno izbrati željene izdelke. To storite tako, da v pogledu posameznega izdelka kliknete na gumb “Dodaj v košarico”. - Potrditev košarice oz. povzetek naročila
Po ustrezno izbranih izdelkih se premaknete na stran košarice (povezava na stran: https://zafrantolmin.si/moja-kosarica/ ). Tukaj lahko ponovno pregledate vaše izbrane izdelke ter jim ustrezno spremenite količino, dodate nove izdelke ali jih odstranite iz košarice. Na tej strani je omogočeno tudi posebno polje za popust, imenovano “Koda kupona”. V to polje lahko vneste kodo, če jo imate in jo potrdite s klikom na gumb “Unovči kupon”. S klikom na gumb “Nadaljuj na blagajno” ste preusmerjeni na zadnji korak postopka nakupa. - Podatki plačnika in dostava na drug naslov
Vnesete podatke o plačniku. Če ne navedete drugega naslova za dostavo bomo paket poslali na navedene podatke. Podatake za dostavo lahko vnesete tako, da označite s kljukico polje “Dostava na drug naslov”. Naslov dostave je lahko drugačen od vašega osebnega naslova – v tem primeru torej izbrane izdelke pošljemo na izbrani naslov. - Dostava
Na voljo je dostava s Pošto Slovenije. - Plačilo
Izberete na kakšen način želite plačati vaše naročilo. Odvisno od izbranega koraka boste morali vnesti še določene podatke (št. kartice, …). Nato je treba s kljukico potrditi, da ste prebrali splošne pogoje in da oddajeta naročilo z obveznostjo plačila. S klikom na gum “Zaključi nakup” je vaše naročilo oddano.
*Akcije se medseboj izključujejo (popusti se ne seštevajo).
Postopek nakupa po oddaji naročila
- Naročilo v čakalni vrsti
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto V OBDELAVO (v primeru plačila po predračuno kupec prejme obvestilo s statusom ZADRŽANO in podatki kako izvesti plačilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. - Naročilo potrjeno
Naročilo gre v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko, ki jo je dodal ob oddaji naročila. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. - Blago odposlano
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca (obvestilo s stautsom ZAKLJUČENO).
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v 14 dneh pošlje podjetju elektronsko sporočilo na (zafran.tolmin@hotmail.com )da odstopa od pogodbe ali pa izpolni obrazec za odstop od pogodbe, da odstopa od pogodbe in podjetju na elektronski naslov (zafran.tolmin@hotmail.com) pošlje izpolnjeni obrazec ali pa ga pošlje preko navadne pošte in tako sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Stroški vrnitve so na strani kupca.
Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Žafran Tolmin, pridelava začimb, Ivan Mangani S.P. – Cankarjeva ulica 7 – 5220 Tolmin. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Če blaga zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po pošti je strošek vračila blaga 40 € (v naši spletni trgovini ne prodajamo izdelkov, ki jih ni mogoče vrniti po pošti).
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.
Odgovornost za stvarne napake
Stvarna napaka je kadar:
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.
Stvarno napako lahko uveljavi kupec, ki nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Reklamacije in garancija
V primeru reklamacij nas lahko kontaktirate preko podatkov navedenih tukaj. Rok za uveljavljanje reklamcij je 14 dni. Pošiljke pa vrnite na naslov upravljavca trgovine, ki je naveden na računu (pošiljk z odkupnino ne sprejemamo). Pri uveljavljanju garancije poslujemo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Pri izdelkih, ki jih zakon ne zajema, garancije ni, v kolikor ta ni posebej navedena.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
Pravica do zasebnosti
Več o varovanju osebnih podatkov najdete tukaj.
Izključitev odgovornosti
Spletne strani so postavljene in vzdrževane z največjo možno mero skrbnosti. Vse informacije na spletnih straneh se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
Prav tako podjetje ne sprejema odgovornosti za kakršnokoli škodo, ki bi neposredno ali posredno nastala zaradi uporabe, nepravilnega delovanja in/ali nedostopnosti teh spletnih strani.
V primeru sklicevanja ali povezovanja teh spletnih strani z drugimi, ki so v lasti ali upravljanju tretjih oseb, podjetje Žafran Tolmin, pridelava začimb, Ivan Mangani S.P. – Cankarjeva ulica 7 – 5220 Tolmin. ne prevzema odgovornosti za vsebino ali pravilnost delovanja teh spletnih strani.
Pritožbe in spori
Spletna trgovina spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Spletna trgovina se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova zafran.tolmin@hotmail.com . Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Spletna trgovina bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.
Spletna trgovina se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si spletna trgovina prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Žafran Tolmin, pridelava začimb, Ivan Mangani S.P., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
Avtorske pravice
© Copyright 2021 Žafran Tolmin, pridelava začimb, Ivan Mangani S.P., vsa besedila, slike, grafike, animacije in drugi dokumenti, ki jih vsebujejo spletne strani, so v zakonsko dovoljenem okviru predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine.
Vsebino spletnih strani ni dovoljeno kopirati, razpečevati, spremeniti ali na kakršenkoli drug način reproducirati razen v primeru pisnega soglasja s strani podjetja Žafran Tolmin, pridelava začimb, Ivan Mangani S.P. , ki aktivno uveljavlja svoje pravice do intelektualne lastnine v največji možni meri, ki jo dovoljuje zakon.
Izjava glede prehranskih in zdravstvenih trditev na spletni strani zafrantolmin.si
Vse informacije na straneh spletne trgovine (https://zafrantolmin.si/), so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene, kot nadomestilo za nasvete lečečega zdravnika ali drugega zdravstvenega osebja, prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.
Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni trgovini, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).
V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le teh posvetujete s svojim zdravnikom.